Thursday, April 9, 2009

Misteri- apa dia kejadian tertentu?- Utusan Meloya

KUALA LUMPUR 8 April - ''Penyokong merusuh bukan kerana Kelantan kalah tetapi kerana tidak berpuas hati terhadap insiden tertentu di luar stadium."

Itu penjelasan Presiden Persatuan Bola Sepak Kelantan, Tan Sri Annuar Musa mengenai kejadian penyokong penyokong pasukan tuan rumah merusuh selepas perlawanan separuh akhir Piala FA di antara Kelantan dan Negeri Sembilan di Stadium Sultan Muhammed IV, Kota Bharu, kelmarin.

Menurut Annuar, rusuhan penyokong yang melibatkan perbuatan membakar kereta dan memecahkan cermin kenderaan tiada kaitan dengan keputusan perlawanan.

''Ketika lebih 20,000 penonton keluar stadium, tiada apa-apa yang berlaku sehinggalah tercetus insiden tertentu di luar stadium yang menyebabkan penyokong tidak berpuas hati lalu merusuh."

Hahaha nak tau tak apa yang best bila baca akhbar perdana? hahaha Pertama sebab kelakar terguling-guling..hahaha Kedua sebab misteri terbaring-baring..hahaha

Apa dia kejadian tertentu ni? hahaha UFO datang serang stadium ke? hahaha Ada hantu main wau ke kat trak FRU?hahaha Kalau bukan sebab kalah, sebab apa? Bagitau la..hahaha

Satu persoalan timbul- kenapa berita ini menjadi tajuk utama di akhbar-akhbar? Adakah sebab ia berlaku di Kelantan atau kerana malu nak siar berita kemenangan Pakatan.hahaha

Jawapannya- hendak membuatkan orang ramai cintakan bola sepak tempatan. Asyik nak tengok Champions League je.hahaha

5 comments:

Did said...

misteri sey!
kahkahkah...misteri ini wajib masuk rancangan misteri nusantara. kalau selit dalam cite keliwon juga sangat bagos.
kahkahkah~

GABAN_KUSUT said...
This comment has been removed by the author.
Basuh Baju said...

masuk nona ke melodi ke..haha asalkan jgn masuk samarinda..hahaha

nami o fish said...

Bukan Basuh Baju,

jangan masuk MHI..nak muntah aku dengar lawak bodoh pagi-pagi.Nak sarapan pun tak boleh.

Basuh Baju said...

masuk AF ke..okey gak. susah sgt masuk je buletin utama..haha