Wednesday, April 8, 2009

Awas, badan bebas nak kaji- Utusan Meloya

TAIPING 7 April – Satu badan bebas akan ditubuhkan bagi mengkaji dengan lebih tepat punca kekalahan Barisan Nasional (BN) di kawasan Pilihan Raya Kecil Parlimen Bukit Gantang dan Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Selambau.

Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin berkata, beliau akan mencadangkan perkara tersebut kepada Presiden UMNO, Datuk Seri Najib Tun Razak.

Hahaha badan bebas ni apa? Badan yang bebas ialah badan yang tidak berbaju..hahaha

Nak kaji apa lagi? Masih tak tau ke punca kalah kenapa?hahaha dah setahun lebih dah dengar nak kaji ni..hahaha

Nak kaji? Cuba kaji kenapa Khairy didapati bersalah rasuah tetapi dibenarkan bertanding. Kaji ni dulu.hahaha

8 comments:

Did said...

hakikatnya badan bebas ini terlalu bebas dalam pergaulan...lalu perkara kaji-mengkaji hanya diserahkan kepada budak2 darjah 4,5,6 dlm subjek kajian tempatan. kahkahkah!

gua tersesat juga dlm blog lu...kahkahkah!

Anonymous said...

hahaha bila terlalu byk pergaulan hasil tarak.. tu psl kalah je..kah3

Anak Pendang Sekeluarga said...

"Dan orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad pada jalan Allah (untuk membela Islam) dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), merekalah orang-orang yang beriman dengan sebenar-benarnya. Mereka beroleh keampunan dan limpah kurnia yang mulia." (Al-Anfaal 8:74)

Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya....dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq

GABAN_KUSUT said...

nie eksperimen ke bape lak nie?..
tnx 4 'sesat' lam blog gua..
kalo lu jumpe awang tnye die lyn trash lg x?.. haha..

Basuh Baju said...

did: selamat tersesat..haha

tanpa nama: badan bebas yg bebas bergaul menghasilkan budaya bebas tanpa hasil? haha

anak pendang: salam.. tq..

gaban kusut: ni xde eksperimen dh. haha nnti gua jmpa awang gua tnya dia k..haha

nami o fish said...

apa kata suruh calon bebas yang ramai2 tu kaji,amacam?

hahaha!

Samudera Tinta said...

Saudara basuh baju,

Saudara kena faham, setiap badan bebas yang ditubuhkan maksudnya fulus masyuk dalam poket.

Mungkin nak bagi duit free kat kroni lah tu. Ada projek ada masyuk.

Badan bebas tapi otak terkongkong!

Basuh Baju said...

nami: haha bagus gak.. sruh calon bebas kaji kalah..tp dowg pon kalah gak..cmne tu? haha

samudera tinta: mungkin ni cara baru nak buat atas angin kot? tubuh badan bebas? hahaha