Wednesday, April 8, 2009

Masih nak bisik-bisik lagi- Utusan Meloya

AWANG tidak terkejut apabila Barisan Nasional (BN) gagal merampas balik kerusi Dewan Undangan Negeri Bukit Selambau dan Parlimen Bukit Gantang.

Ini kerana sentimen kebencian yang dimainkan pembangkang sepanjang kempen berlangsung di dua kawasan terbabit amat kuat. Isu-isu lama banyak dibangkitkan.

Awang yakin kerajaan di bawah kepimpinan baru akan membawa perubahan yang jelas dalam sedikit masa lagi demi rakyat. Berikan ia masa dan ruang.

Awang – Tidak panik.

Hahaha engko ni awang oi. sape suruh bisik-bisik je. Siapa nak dengar.hahah

Patutnya engko cakaplah kuat-kuat kat BN. Barulah depa faham kenapa kalah. Tak payah nak buat badan berbebas.hahaha

Tapi hari tu engko yakin BN akan diterima rakyat. hahaha Itu engko bisik ke atau angan-angan engko.? hahaha

Basuh Baju- Lain kali cakap kuat-kuat. Baru Tak panik.

5 comments:

Baginda Reformasi said...

wah hang nih bace utusan belek2 tiap2 sat ka.. hebat.. aku br bukak nk termuntah

Basuh Baju said...

aku terpaksa bukak.. kira mcm fardhu kifayahla kan? haha

Anonymous said...

ini post plg kewl! kah kah kah

nami o fish said...

aku sokong kata anonymous tu.sangat cool!

aritu kata rakyat mula mempercayai kepimpinan baru la,rakyat meragui pembangkang la,apa la..

pastu tiba2 open citer tak terkejut..ntah ape2..

sentimen kebencian?BN kat media tu pupuk sentimen kebencian gak..

kalau Capital R berlaku,ni tempat kedua yang akan diserang selepas TV3.amacam?

Basuh Baju said...

kalau capital R berlaku, tempat kedua adalah rumah awang. aku nak bisik kat dia.. tv3 tempat ketiga krn no 3..hahaha