Monday, April 20, 2009

PERHATIAN!

Siapa nak bergelak ketawa secara percuma? Hiburan ini lebih lawak dari Nabil, lebih kelakar dari Afdhlin Shauki. Dijamin ketawa sampai terguling-guling. Silap-silap boleh menangis. Basuh Baju berjaya menjumpai sitkom temubual kelakar di abad ini. Cakap banyak pun tak guna kan.

SILA KLIK SINI. Untuk hiburan lanjut dan lebih santai, boleh klik sini dan sini.

Oh ye, pelakon utamanya ialah Khir Toyo. Kenapalah ada lagi manusia bodoh macam dia ni? Kenapalah aku boleh ada Menteri Besar macam ni? Kenapa? Kenapa?

Nami, Marni, Fahmi, Baginda Reformasi, Did, Seladang, Sheikh, Mamai, dan semua pembaca; KENAPA? hahahaha

12 comments:

nami o fish said...

Aku tak boleh tahan bila dia kata dia naik 1st class pasal title dia.

Haha,aku dah kata dah,sistem piramid ni menindas orang.

Sorang berjudi berjuta-juta pastu panggil madey,pastu suruh rakyat berjimat cermat.

Sorang pergi Disneyland nak belajar buat terusan..haha woit,tak payah pergi jauh-jauh la,terusan Wak Man Saman kat Kedah tu kan ada!Pastu suruh rakyat berjimat cermat.

Sorang beli kapal selam pastu ntah apa gunanya,pastu suruh rakyat berjimat cermat.

Weh,butoh la korang!Tu duit rakyat,tak malu ke makan duit rakyat?

Basuh Baju said...

Ini mmg wajib dikatakan rasuah. kuang ajo..hahaha

ko baca x dia boleh kata 'kalau sy naik economu class, pekerja biasa nak naik kelas apa sbb dah tak kelas lg bwh.'..

pale hotak dia ar.. aku botox kan mulut mamat ni baru tau..

apa hina sgt ke kalau ddk sama2 dgn pekerja biasa? lagi best. ada geng nak gosip..hahaha

pasal trip tu lg bangang. Gi disneyland tp tak jumpa sape2..hahaha

aku ingat bila dah dedah2 ni dia nak diam ar kan..tgk2 lagi gila...inilah dinamakan gila kuasa..hahaha

Seladang said...

Memang dah kerja toyol curi duit orang! Khir sapu duit rakyat untuk jaga darjat! Punya bangang manusia! Dia ingat orang lain bangang macam dia juga ke!

Yang paling aku ketawa bila dia kena sapu pada PRU 12 dulu sebagai Menteri Besar!

nami o fish said...

Selamat negeri aku sejak dia blah..

Basuh Baju,jom tengok Piala FA?Selangor vs Kelantan?

Marniyati said...

BEkas menteri besar yang cukup bercita-cita besar. BAyangkan apa akan jadi pada daerah Sepang dan Kuala Langat jika dia masih bergelar menteri besar.

DisneyWorld, Miami dan Honolulu di Selangor? Perrgghhh!! Hahahaa..

bubblylicious said...

x bleh bla tol..

arrogant nk mmpoz...
ni bru nme nye bso kple...

owhh..
sbb dier MB kne r nek 1st class..
klu x jtoh r mrtabat...
g2!!!!..

cis..
gram gle ak kt si toyo 2 skrg nih...

ps 2 nk bajet2 innocent plak la dier..

sume nk slahkn mnagement...
prob nye skgr yg dier x g ckp awl2 kt mngmnt dier 2 sroh gmat2 cket pe hal...
da skrg nk slhkn dorg plak...

mak ai wt malu JAWE la beb...
wt mlu jew..

Did said...

kahkahkah...
terima kasih, basuh baju!
aku betul2 terhibur. tergolek2 aku gelak. ape punye pesen la nak menipo mamat ni.

kahkahkah!!!

Basuh Baju said...

seladang: toyol pun curi duit yang tak berikat..ini toyol lagi teruk. curi penyapu..hahaha

Nami: Bila game? (nmpak sgt aku tak alert..hahaha

Marni: dia berangan je..ada ke gi california nak belajar ttg terusan..giler ke apa..nak wat disneyland kat sepang? haahha

Bubblylicious: seb baik dia dah kalah pemilihan UMNO hr tu..hrp2 dah dibungkuskan..haha

Did: dia ingat kita bodoh kot..org2 cmni la yg patut dibasuh..hahaha

fahmi said...

assalamualaikum... mmg lawak.. guling2 bace pasal sorang nih.. papehal, sume bukan salah dia, silap managementla, ttibe meeting cancelled la.. adus, sakit betul klu pemimpin rupe ini dlm dunia.. sume nk 1st class, silap x ngaku.. parah2...

Johnny B. Rempit said...

Wahai Encik Basuh Baju yang budiman,

Sebagai seorang yang berketurunan Jawa, saya rasa teramatlah malu yang saya ini serumpun dengan seorang manusia yang sebegini dahsyat sikap angkuhnya. Kerana nila setitik, rosak periuk sebelanga!

Saya amatlah berharap yang masyarakat pandai menilai yang bukan semua orang Jawa mempunyai perangai yang sebegini rupa. Habis rosak reputasi orang-orang Jawa yang baik budi pekertinya, disebabkan perangai manusia ini.

Basuh Baju said...

Johny: buat jahat dan buat kelakar tidak mengenal warna kulit, agama dll.. si toyo ini kuang ajo bukan kerana dia jawa ttp krn dirinya mmg begitu. tak dapat diselamatkan..haha

tp kalau buat tempe mmg org jawa pandai.. gua suka giler beb! lagi2 sambal tempe makcik gua masak..sedap..

Baginda Reformasi said...

SALAM BB... baru baca post ni... KHIR mmg camtu... sebab tu dia di telanjangkan... sib baik SPRM dan PDRM dan ISA bawah UMNO kalau tak da masuk kuar lokap da KHIR ni... anak toyol katekan.. mencuri senyap2 le sambil telanjang... hehee