Monday, November 9, 2009

Final Piala Malaysia: MU kalah lagi

Gua rasa nak bakar kerusi.

20 comments:

iezat n hobbes said...

gua hanya mampu mencarut selepas tamat perlawanan

Brahim Nyior said...

Salam Bro,

Nak bakar kerusi di mana, Stamford Bridge? Hehehehe

Teman pun kecewa gak, tapi liga masih panjang.

Siaplah, esok kena kutuk dan sinis dengan geng Chelsea. Tapi menyampahnya, ada geng Spurs dan Liverpool akan join sama.

Ptuih!

nami o fish said...

Vidic jogging-jogging,tak nak pulak Sir Alex letak.Pergi letak Juliana Evans tu sape suruh..

M-Yusof said...

aduh..kalah lagi :)

Abdul.Fatah.Firdaus (affah) said...

dari bakar kerusi, baik bakar kretek. ada pekdahnye jugak.

bangunberdiri said...

nko penyokong MU ke penyokong kelantan?....
haha tapi andai the blues yg kalah aku pn nk bakar-membakar jugak semalam....
hahahaha....

Johan said...

bakar kerusi takpe tapi jangan lupa basuh baju..haha

Johan said...

Nami- lu pehal ni asyik2 Juliana Evans?haha

Shemmi said...

aku suka MU kalah..


hahahaha....

Lun said...

nak bakar kerusi? huhu lawak ar...
teringat piala mlaysia

Lionel Azry said...

gua ingat bakar jersi lagi power..
kah3 =P

aishah_conteng_je said...

sudah cukup puas hati dengan kemenangan nogori den. walaupun tak sehebat gol indra.

Bainun Waheeda said...

hahahhaa..saya yang pernh gne nama MU masa main fussball pon kena bahan kaw2 ...adehhh..pedih telinga capangku.hahahaa

rama-rama said...

dah agak dah!!! alex fergiescum tu mesti salahkan referee punya!!

Koyuki said...

ah da biasa menanggung kekalahan Mu ni

dulu siap demam2 lg

skrg kalau kalah pon

rilek

senyum

**Benci**

fndrocka said...

penyokong panas hati sangat sampai terbakar kusi..ahakha

tinta kasturi said...

aku rasa kes bakar2 ni bermula sejak membakar dewan periksa peringkat pmr, lanjutan dari bakar kerusi stadium aku rasa akan tiba ke bakar dewan periksa lagi, kali ni spm.

mu kalah, semangat gua membakar! takziah.

Redz da Tsar said...

Aku panas gak... Tapi tak lama tue... nanti jatuh le balik Chelsea tue... Selamat aku tengok kat Umah... Kalau tak aku dah bakar kerusi... Kalau ada trak polis, aku nak pecahkan cermin gak... Huhu

o kambeng hitam o said...

aku pun tak faham ape taruhan sir alex. Bwk turun owen last minit. wut d heck? haish.

sang kegelapan said...

bro basuh baju..
aku plak panas bile kelantan kalah...tapi rase nyaman sesangat bile man u kalah..hehehe