Tuesday, August 25, 2009

Alamak, apa yang gua nak tulis?

....................*kesan gencatan politik gua semalam.

24 comments:

mOEha Aziz said...

salam tuan tanah,

janganlah terlalu mendera diri sendiri... tulis je... :)

Hasbullah Pit said...

tulis pasal gula?
h1N1?

a kl citizen said...

tulih pasal senario lak... saya rasa macam lawak tak betul je..
(sebenarnya tengah menaip ni, rancangan senario sedang ke udara)

... tak lawak langsung, napa ada orang tergelak gak?

aku said...

hahaha
tu la gatal2 nak gencatan.
skarang dh gatal jari..
nak tulis p.pasir tak bleh, lu tulis je gula pasir..
ngeh ngeh ngeh

Marniyati said...

Salam.
Macam tidak biasa pula, bukankah gencatan biasa ditarik balik? hehehe..

Boleh sahaja jika mahu menulis tentang kemenangan PAS di P.Pasir (contohnya) bukan dari sudut politik. Tulislah dari kaca mata kapitalis atau sosialis atau apa sahaja -is yang ada.

Hidup kita ini sudah terlalu dipolitikkan sehingga seringkali kita terasa apa yang kita cakap mesti berbau politik. Hakikatnya, Tanah Melayu ada 3 bidang kuasa eksekutif iaitu politik, politik dan politik. Hahahaaa...

YobSumO said...

tulis pasal politik kat US plak lah. wa tgh semangat ni :p

<< s| tED| >> said...

menulis mengikut kehendak naluri. usah menyekat sesuatu yang ingin di keluarkan yang terlintas di dalam kepala.

yusuf mujahidin ™ said...

Aslmualaikum bb

tulislah apapun
tp jgn politik..puasa kejap..hehe

cemuih la..

Anonymous said...

tak tau nak tulis lagi..terjun dari tingkat 14 aje...

Anonymous said...

Wash Clothes,

Gua ada beberape cadangan:
- cuaca dunia
- kapitalism
- halatuju malaysia....jadi ke wawasan 2020
- sukan (selain bolasepak)
- review film & muzik

bab politik lu start balik lepas Ramadhan la k...hehe

- gOTh -

MMH said...

Radzi, tulis la pasal ekonomi. Kan ekonomi yg menggerakkan dunia?

Lionel Azry said...

cis!macam setan!

a.k.u.p.e.n.t.o.i said...

tenyeh je beb..peduli apa?

Donut said...

gua kasitaw ISA boley?

JIMMY ASMARA said...

gencatan politik

gencatan senjata

gencatan mental

gencatan blogging

ngokngek!!

sang kegelapan said...

tarik jangan xtarikkkk....

gemagong said...

lu belasah aje la....

azmi yusof said...

bro..final projek ker?kalau dah amik senibina biasala bro kita tungang tebalik buat keje..

api said...

ape kate lu citer bab pembziran d'bulan pose....

asyik politik je,
lu ttp tak masok parlimen pon...

slamat beRamadHan...
:p

miss GAZA said...

salam ramadhan..
slamat brposa bro..



(tataw gak nak tulis apa ni..=P)
hehe

Oh Me said...

basuh Baju..nama kau Radzi ke? hehe kantoi...

Tulis ah pasal Cinta pulak ke...tu lah lu ni asyik sibuk pasal politik lupa plak nak cari awek...

abu muaz said...

hentam saja la.... pasal sebat tak jadi kut.

pasal....juadah berbuka ke.

pasal....kahwin dua tak mengaku ke

pasal....balik kampung raya ke

pasal....duit dah banyak habis tak menang juga.....

nami o fish said...

beb,tulislah pasal bola pulak.
bila lagi aku nak dengar fan MU citer pasal bola.
haha!

balqissy said...

19 tahun? relakslah dulu. awex dtg sendiri bila tiba masa. hahaha