Friday, July 24, 2009

Rehat Kejap..

Rehat kejap. Esok ada temuduga biasiswa di PICC. Jumpa lagi semua!



ps: Sekarang di Cyber Cafe. Duit broadband tak bayar lagi. Owh, aku memang perlukan biasiswa itu....

18 comments:

Emblem of Purity said...

Good luck. Mulakan dengan bismillah.

nami o fish said...

hidup dari dulu sampai sekarang asyik nak membayar je.

tension kan?

Dari Jalan Kopi said...

biasiswa atau biasiswi..
lagi bagus dari pinjaman PTPTN...

kuSut said...

wish u luck...
do the best...

Abg Din said...

Abgdin wish u gud luck

~ jgn lupa join blog abgdin ada contest... ~

abgBro said...

sabar yer...:)

Aidi Rahimi Ibrahim said...

suspens... ingatkan tak sihat... semoga dirahmati Tuhan selalu..:-)

DIK AN said...

Seru nama gua 3 kali, kompem x dapat.

Hahahaha!

Good luck beb!

zahirlunatik said...

semoge dpt la biasiswa 2...
ps 2 g bayar brodband

qishie said...

all da best!

Lionel Azry said...

semoga berjaya!

ateeka amer said...

broadband pe yg bagus?

karl said...

Assalamualaikum

Aku doakan kau berjaya. Insya ALLAH

SYAFIQASALIM said...

lame dah tak jengah blog kamu ni.
gudluck la interview.
semoga dapat!

p/s: PICC itu pe?

bokbon said...

semoga berjaya.

dah dapat, buat sujud syukur cepat-cepat.

lepas tu belanja gua kenny rogers, hehe!

fahmi said...

selamat berjaya

abu muaz said...

Susah ya nak minta biasiswa dibumi dan tanah air sendiri.

Basuh Baju said...

terima kasih semua!

sy dah buat yg terbaik. :)