Wednesday, April 1, 2009

Shahrizat suka terung- Utusan Meloya

(Amaran: berita ini tidak sesuai untuk yang bawah umur. Tapi bawah umur itu macam mana? hahaha)

TRONG ialah salah satu daripada tiga kawasan Dewan Undangan Negeri (DUN) yang terdapat dalam Parlimen Bukit Gantang.

Sejak hari pertama penamaan calon, ramai pemimpin UMNO hadir memberi sokongan membantu jentera pilihan raya kecil di kawasan itu.

Tidak ketinggalan ialah Ketua Pergerakan Wanita UMNO yang menang dalam pemilihan parti baru-baru ini, Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil.

Di sebalik semangat yang ditunjukkan untuk membantu, tidak ramai yang tahu bahawa terong cukup signifikan dengan Shahrizat.

Dalam satu majlis, beliau mendedahkan rahsianya itu.

''Saya suka makan terung," katanya disambut gelak ketawa para hadirin.

Hahahahaha ini berita apa ni? Utusan yang tulis ke atau mastika? hahaha Dah tak boleh sentuh Altantuya, sentuh terung pulak..hahaha

3 comments:

nami o fish said...

Beb,ni subtext ni.

Biasa tengok 'dildo vegetarian' kat web blue tak?

Timun,terung..semua ada.hahaha!

alone said...

tiba2 berfikir lain.

uh. uh. tidak!

Rambouillet said...

da xde berita lain ke dorang ni??
suke makan terung pun nak kuar..
pakai apron pun nak kuar..
macam2 da dorang ni..
haish..