Wednesday, April 1, 2009

Puteri pakai Apron- Utusan Meloya

KEHANGATAN kempen Pilihan Raya Kecil Bukit Gantang semakin dirasai dan pelbagai cara dilakukan untuk menarik perhatian pengundi.

Bagi Pergerakan Puteri UMNO, mereka juga mempunyai cara tersendiri bagi meraih sokongan rakyat. Skuad Peraih Undi Puteri

UMNO mengenakan apron ala pakaian tukang masak dengan tertera gambar calon Barisan Nasional (BN), Ismail Saffian semasa berkempen di Pasar Simpang di Taiping.

Tindakan mereka ternyata berkesan apabila ramai peniaga dan pelanggan di pasar tersebut tertarik dengan kehadiran mereka dan berasa senang didekati.

Hahaha bila nak bersilat? Nanti bila dah habis pilihan raya jangan buang apron tu. Cuba jual kat ebay. Ada tak orang muda nak beli.hahaha

3 comments:

Cob Nobbler said...

apron?
berita pakai apron pun nak keluar ke?

Soetinah pekerja kafe tempat aku pakai apron gak.

Aku masa kerja kat kitchen restoran bapak aku pakai apron gak.

Eh pasni aku nak suruh Meloya ambik gambar aku pakai apron la,baru glamer..hahaha!

Basuh Baju said...

soetinah? mungkin sebab soetinah tak masuk Puteri..hahaha

Cob Nobbler said...

dia kata dia 'canting' Partai Demokrat Susilo Bambang.

haha,rasa2 kelakar tak pakai apron muka calon?

Kalau nko jadi calon,nko rase cambest tak?hahaa!