Friday, April 3, 2009

Ramai bukan tanda kuat- Utusan Meloya

SUNGAI PETANI 2 April - Himpunan orang ramai yang memenuhi ceramah-ceramah anjuran pakatan pembangkang tidak menggambarkan bahawa calon pembangkang akan berjaya memenangi kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) Bukit Selambau pada 7 April ini.

Ahli Parlimen Jerlun, Datuk Mukhriz Tun Mahathir berkata, orang ramai terutamanya anak muda hanya tertarik dengan isu-isu sensasi yang dimainkan oleh parti pembangkang dalam ceramah-ceramah mereka.

hahaha setuju! ramai bukan tanda kuat.. Besar baru tanda kuat. macam Rosmah..hahaha

Kalau ceramah BN tak ramai yang datang, janganlah bising-bising pasal ceramah lawan. hahaha

Isu sensasi? Wow! Hebatlah pembangkang camni. Dah jadi melodi.hahaha BN tak kan tak guna isu sensasi bila berceramah kot? hahaha

Panggil Ezam kutuk Anwar tu bukan isu sensasi ke? hahaha Cakap Nizar boneka DAP tu bukan isu sensasi ke?hahaha

Tapi setidak-tidaknya, BN dah mengaku ceramah pembangkang ramai yang datang..hahaha

6 comments:

nami o fish said...

BN kalau ramai pun semua datang kerana nak makan.

Buktinya masa PRU,aku lepak rumah member aku kat Sijangkang Kuala Langat.

Bila ceramah BN,berduyun-duyun yang datang.Untuk makan.Sampai je calon YB,depa blah.

Best tak nko rasa bila orang kampung buat nko macam tu?hahaha!

Rambouillet said...

makam percume sape xnak..

Basuh Baju said...

kalau aku jadi calon BN mesti aku menyirap. aku taruk julap dlm makanan. biar semua penduduk sakit perut. biar xdtg mengundi. untung2 aku menang..hahaha

Rambouillet said...

Idea kotor yg mugkin berkesan..
ko ni radzi..xde idea lain ke??
org le syak la..

Anonymous said...

sapo dio radzi?

Basuh Baju said...

idea aku bernas pe.. scr xlgsg boleh memajukan klinik2 dan tandas awam berdekatan.. ha, aku telah membuat satu kitaran ekonomi..hahaha