Sunday, April 5, 2009

Mari belajar psikologi

PEMUDA UMNO TAK AKAN DESAK JAWATAN KABINET- mStar

REMBAU; Pemuda Umno akan menghormati sesiapa saja yang akan dilantik untuk menganggotai Kabinet baru yang akan diumumkan oleh Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak minggu depan.

Ketuanya Khairy Jamaluddin berkata pergerakan itu juga tidak akan mendesak dan menuntut Perdana Menteri agar melantik dirinya untuk menganggotai Kabinet baru itu.

Hahaha ini orang panggil reverse psychology. Mulut kata tak nak tapi dalam hati nak..hahaha

Oit! Nak bagi Khairy menteri apa? Siapa ada cadangan?hahaha

Hari tu Puteri UMNO kata kalau dipilih ia satu hadiah.. Pemuda pulak kata tak desak..hahaha

Lagi sehari dua ni mesti kita akan dengar berita 'tak kisah jika tak dipilih' dari mana-mana menteri. Tunggu je..hahaha

5 comments:

bubblylicious said...

bg dier mntri pnrangan r..
coz bnyk mlot sngt kn..
uhuk3...

piNky LuCiA said...

hahaha.. menteri ckp tak serupa bikin sume nya.. sbb tu sll ckp taknak.. dlam hati nak.. nak.. nak.. hahaha

nami o fish said...

khairy bagi menteri pertanian.
ajak semua belia2 dan pemuda ni belajar bertani.

aku benci la tengok belia2 kampung yang proclaim kate takde keje kat kampung,sedangkan tanah sawah berekar2 terbongkang dengan lalang2.

macam aku orang bandar memang la layaknya kerja kat mekdi atau tujuh sebelas,tapi kalau aku orang kampung pun aku lebih suka kerja petani.toksah fikir nak beli makanan.orang kampung hasilkan sendiri makanan.

daripada yang mat-mat rempit tu pergi terjun kat kutub utara lebih baik ajar mat rempit tu untuk menanam padi.kita pun xyah import beras dari siam lagi.

Rambouillet said...

bahaya la kalo dia jadik memteri penerangan..
t dia terangkan kan yg xbetol lak..
cam xde yg layak je dia..
ke campak dia kat sukan??

Basuh Baju said...

aku cadangkan dia jadi menteri pendidikan.. nnti bley gi oxford! hahaha