Sunday, April 5, 2009

Bukan tindakan populis- Berita Hairan

PUTRAJAYA: Datuk Seri Najib Razak berkata, beliau memutuskan yang terbaik untuk rakyat apabila mengambil tindakan membebaskan 13 tahanan Akta Keselamatan Dalam Negeri (ISA) kelmarin dan bukannya untuk populariti.

"Jika tidak dibebaskan, mereka akan kata kerajaan bersikap menindas dan apabila kita bebaskan, mereka kata kita populis... jadi yang mana satu (hendak diikuti)... adakah anda mahu mereka dibebaskan.

Betul! Hari ni setuju dengan Najib..hahaha

Buat salah, tak buat pun salah..hahaha Tapi kenapa tak mengaku je itu tindakan populis? hahaha

Bukan rugi apa pun. Tak salah ambik pendekatan populis.hahaha

Tapi kenapa tak hapuskan ISA terus? hahaha

3 comments:

nami o fish said...

haha..bukan tindakan populis tapi nak menang 2 bukit 1 batang..

populis ni apa?kedai buku popular aku tau la..

pop ice aku tau la,satu batang dulu 10sen,sekarang dah naik sampai 40sen satu batang.

Rambouillet said...

kalo dia hapus ISA..habisla dia..
kot2 la akn dtg ade masalah yg menggugat dia..
bukan dia kata nak kaji balik ke ISA tu??

Basuh Baju said...

nami: hahaha populis tu mungkin pupil(murid2) m=yg makan ikan bilis..haha

rambouillet- skrg ni dia xcukup llg ke masalah?haha