Friday, July 2, 2010

Review Sepanyol vs Portugal

Pegawai JAKIM: Pasukan Spain mendapat keberkatan dari tuhan kerana tak pakai jersi ada lambing salib macam Portugal.

Anonymous: Muka coach Spain tu macam colonel KFC je.

Kali ni saya tulis begitu ringkas. Sila klik sini.

Terima Kasih.

3 comments:

mood libatkan semua faktor said...

ceh.. kalo ade logo blan n bintang, bleh agak dh xmsk mangkuk dunia..
*khas utk si pegawai

tlg hanya kaitkan prestasi dgn skill main bola je..boleh??.. tq..

Firol said...

ada salib bro..kecik kat bahagian atas mahkota

Holden Caulfield said...

cuba tengok logo spain elok2..ada la..

but anyway,i don't give a toss about salib la..my raison d'etre to love football bukan sebab negara kristian or islam or whatever..ni sama la macam mat serbanistas yang tanya aku "pemain islam yang mana nko suka?zinedene zidane?karem benzema,frank ribery,van persie?" for fucking sake - i don't give a damn.

tapi,argentina takde unsur-unsur salib/haiwan - so kenalah dengan syariat - kah kah kah!