Thursday, March 11, 2010

Manchester United $-0 AC Milan (sengaja tekan butang shift)

Ini entri balasan kepada entry pipiyapong kelmarin.

Biar betul Pakcik Arsene berharap nak lawan MU suku akhir nanti?

Tak serik betul orang tua ni...

Amacam? Pilu tak tak masuk suku akhir? Pergi main kat liga Slovakia la..keh3

4 comments:

deus X machina said...

Puas ati game semalam!!!!!!
Milan langsung tak boleh buat apa2....
Nampaknya M.U semakin hampir untuk layak ke final kali ketiga berturut-turut
GLory Glory!!!!!!!!!!

Holden Caulfield said...

Aiseh..Ronaldo mesti kecewa kan tengok bekas crime partner dia Rooney gempak gila..

gua punya Barca ni boleh seri dengan Stuttgart pulak aritu..hahaha!!

AM said...

cayalah MU!

Basuh Baju said...

nami: barca lu jgn tak layak pulak. dendam tahun lepas tak setel lagi.haha

deus: Milan dah tua dah. coach je muda. haha