Tuesday, September 15, 2009

Tok Guru Samy

Mahathir tibai Samy.
Samy tibai Mahathir.
Mahthir tibai balik guna blog.
Samy tibai balik guna kalung selipar.

Nasihat gua kepada Samy- Buang rambut dan lantik diri sendiri jadi Mursyidul Am MIC je. Setel. Tak gitu?

Selamat Berbuka Puasa!

16 comments:

Dari Jalan Kopi said...

mahathir tibai samy
samy tibai mahathir

subra tibai samy
samy tibai subra

ong tibai soi lek
soi lek tibai ong - jui meng celah masok pakatan

kayveas tibai murugiah
murugiah tibai kayveas

penibaian ini akibat hilang kuasa
penibaian ini bukan untok rakyat
penibaian ini akibat kuasa rakyat

nenek saya pesan - jangan main api.. nanti terbakar diri

Basuh Baju said...

mainlah bunga api..lgi best..kah3

Basuh Baju said...

mainlah bunga api..lgi best..kah3

aku said...

gua sokong, penibaian ini akibat hilang kuasa!
tak payah tibai, ong bak kan je..

benludin said...

"hari ini hantar,semalam sampai" ulas samy vellu pasal pos laju

nami o fish said...

Kalaulah semua ahli politik ni dikumpulkan dalam satu gelanggang wrestling,dan dibuat Royal Rumble,kan bagus?

Jimat sikit duit rakyat.

balqissy said...

nak kata darah muda, tengah naik, macam tak logik
-_-

p/s: happy belated bday basuhbaju =)

Dari Jalan Kopi said...

nami - woi nami!! aku cop jadi referee baju jalur hitam putih untok royal rumble.

M.M. said...

i think all politicians need to be sent away for a vacation in a desert for them to think of what they've done, and what ought to be done. enough damage already. clearly there's a vast difference between the politics we currently have, and the politics we need. no? :)

M-Yusof said...

well..inilah politik ;)

serius!

mOEha Aziz said...

:)

Kongkang Kengkang said...

pegi mampus dgn politik...

Brahimnyior said...

Hehehe, Tibai menibai lah pulak..

Dulu bukan main puja dan puji lagi ketika Tun jadi PM.


Udah-udah le tu, Samy.. Pencen le...

Basuh Baju said...

semua menyampah dgn ahli politik ke atau dgn politik?

aku tak minat wrestling..aku lg suka kalau diorg main bola. biar sehat sikit.haha

budak kampung online said...

lawatan sosial kebangsaan... jangan dok tibai benda lain...

zedmagel said...

BEGITU LE SEBAIKNYA,

SAMY JADI VELUU. CITTT