Saturday, April 4, 2009

Kisah cinta tragis, lebih hebat daripada Titanic

SPRM LEMBAP DALAM MEMBUAT SIASATAN- Berita Hairan

KUALA LUMPUR: Datuk Seri Azalina Othman Said semalam menyelar Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) yang didakwanya melengahkan siasatan berhubung dakwaan rasuah terhadapnya.

“Jadi saya tengah nak tanya SPRM ni... saya tengah nak naik angin ni... apa yang dia (SPRM) nak buat ni, nak tunggu apa. Kalau nak siasat, siasat lah. Kalau tak ada kes, buang sajalah. Saya tak pasti kenapa ini berlaku.

“Saya rasa mereka (SPRM) jatuh cinta dengan saya,” katanya pada sidang media

Sila baca berita ini pula..........

SPRM NASIHAT AZALINA SABAR- Berita Hairan

KUALA LUMPUR: Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) menasihatkan Datuk Seri Azalina Othman Said supaya bersabar menunggu hasil siasatan membabitkannya berhubung dakwaan rasuah politik dan salah guna kuasa dalam pengagihan projek di Kementerian Pelancongan.

Pesuruhjaya Siasatan SPRM, Datuk Shukri Abdull, berkata "Lagi pun siasatan tidak sampai sebulan, tak kan itu pun dikatakan lambat,".

Sedih...tak boleh ketawa...

Kesian..baru ingat nak tamatkan zaman dara...

Kesian..baru fikir ada yang nak datang meminang...

Sekali kena reject.. kena tunggu dan bersabar..

hai nasib....

5 comments:

nami o fish said...

tak terkata aku hahaha!

nami o fish said...

u jump i jump!

piNky LuCiA said...

hmm.. pelik2 je dunia zman skrg.. aduhai.. dunia oh dunia..

Rambouillet said...

sian dia..
nak kawen cam xde yg sudi..
aduh.
memg tragis..huhuhu

Basuh Baju said...

mgkn encik rambouillet boleh masuk meminang? haha