Saturday, April 11, 2009

Ini barulah berita

KEMENTERIAN SIASAT UFO- Berita Hairan

KUALA LUMPUR: Kementerian Sains, Teknologi dan Inovasi mengarahkan Agensi Angkasa Negara (Angkasa) segera menyiasat laporan mengenai kewujudan pesawat makhluk asing atau UFO di ruang udara Larkin, Johor, kelmarin.

Timbalan Menterinya, Fadillah Yusof, berkata "Kalau betul benda itu masih ada, memang kita akan tengok di sana, bawa peralatan sekali. Siasatan itu penting bagi mengetahui kewujudan makhluk berkenaan, dan sekiranya benar, pegawai Angkasa akan berkampung di kawasan itu,"

DAVUD ARCHULETA KACAK BERBAJU MELAYU- mStar

Diaju tentang baju Melayu yang dipakainya itu, David memuji ‘cool, awesome’ pantas memberitahu yang dia kelihatan seperti orang melayu.

“Memandangkan saya baru pertama kali memakainya, ia memberikan satu pengalaman baru yang berbeza untuk saya,” luahnya yang menghabiskan masa selama empat hari di sini.

Hahahahahaha ada berita lain tak? Macam nak bodohkan minda kita je..hahaha

5 comments:

Mardhiah said...

erk?
drg dah takde berita sgt ke smpai letak berite2 ni..

pelik2

Did said...

kahkahkah!!! berita ke cite lawak nih? komik ape ko bace nih basuh baju! kahkahkah!

iLOVEspeed said...

listened to hitz when they invited david in the studio. so the deejay was asking how it'd been for him since arrive malaysia.

aku rase de nyer vocab sgt terhad.

all he said was,

'awesome', 'great', 'amazing', 'crazy', 'cool'.

sgt2 la KIDS. dan inilah artis yang mereka bangga2 kan.

siapa saja tak kisah, asalkan artis luar negara, semua dilayan seperti RAJA.

shitness!

nami o fish said...

Rihanna berpakaian baju kurung.

Axl Gun and Roses selesa berpakaian teluk belanga.

to iLOVEspeed:

itulah.sokong kata anda.

Orang Malaysia ni dah la dapat pendidikan yang bodoh(KBSM),lepas tu suka tengok rancangan-rancangan TV yang bodoh(AF),meletakkan idola mereka yang bodoh,dalam pendidikan KBSM yang bodoh tu pun bodoh bila belajar,mana la tak jadi bodoh.

memang shitness.

Basuh Baju said...

mar: ha, baru tau pelik ke x paper skrg..huhu

did: aku pon heran...mula2 ingt baca komik td..UFO la. aku hampir nak jerit panggil cicakman selamatkan malaysia..haha

Ilovespeed: awesome comment. cool. its crazy..haha

nami: tu la pasal..baik sokong m daud kilau ke..hahaha