Wednesday, April 15, 2009

Dahlah tak mengaku salah, marah orang pulak tu

KUALA LUMPUR 14 April - Stesen radio kerajaan dan swasta diberi amaran supaya tidak memutarbelitkan kenyataan mana-mana pemimpin sehingga boleh menjejaskan keharmonian kaum di negara ini.

Menteri Penerangan, Komunikasi, Kesenian dan Kebudayaan, Datuk Seri Dr. Rais Yatim diminta mengulas kontoversi berkaitan intipati wawancara Mingguan Malaysia bersama Timbalan Perdana Menteri, Tan Sri Muhyiddin Yassin.

Dahlah salah, tak nak mengaku pulak tu. hahaha

Dah tak nak mengaku, tak nak pulak minta maaf. hahaha

Bila tak nak minta maaf, marah-marah suruh orang pergi sekolah belajar bahasa melayu. hahaha

Tak cukup kena pergi sekolah, bagi amaran pulak kat media. hahaha

Satu soalan: media mana yang laporkan kandungan wawancara tu? Utusan atau harakah? hahaha

Satu pertanyaan: Kenapa tak marah Utusan kalau tak salah cakap? Takut ke sebab Utusan ni penyebar fikrah rakyat? hahaha

2 comments:

nami o fish said...

Haha,pernah tengok "Kids says the darnest things" tak?Ala si Bill Cosby melayan karenah budak-budak.Kalau kat Malaysia Aznil dengan Tom Tom Bak.

Budak-budak cakap merapu kita gelak je.Sama la dengan dorang ni.

Makin ramai pemimpin kita ni "say the darnest things".haha!

Basuh Baju said...

hahaha kiranya kita ni kanak2 yg kiut ar kan? :p

memang pemimpin politik say the darnest thing..pastu media pun laporla. media kena kutuk pon dia lapor jugak..haha