Tuesday, May 12, 2009

Teruja

BISIK-BISIK AWANG SELAMAT- Utusan Meloya

BAGI Awang, rakyat Perak perlu bertenang dan tidak terlalu teruja dengan keputusan Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur semalam bahawa Datuk Mohammad Nizar Jamaluddin adalah Menteri Besar Perak yang sah.

Awang – Melapor.

Hahahaha alahai Awang oi... dah menang mestilah teruja. Mana ada orang menang nak buat muka selamba tak ada perasaan. Itu mamat BTN..hahaha

Perlu bertenang? Rakyat Perak mana boleh bertenang. Ini soal kerajaan mereka. Kerajaan ni yang akan jadi wakil mereka. Kerajaan ni juga yang akan buat kerja untuk mereka. Mestilah tak tenang kalau tak tau siapa kerajaan dan siapa tajaan..hahaha

Basuh Baju: Melopong

ps: Semalam Nizar pakai baju hitam. Polis kenapa tak tangkap? Atau polis nak tangkap Zambry sebab....ops. (teka sendiri)

4 comments:

fahmi said...

salam bro.. utusan ni mmgla.. ayat x boleh blah.. dh mnang mmgla seronok.. itu pun jd hal.. siapa kerajaan & siapa tajaan?? hahahah nice one.. tangkap zambry?? nnt jd kes lain pulak.. hahaha bisik2 awang ni wat klaka boleh la, tulisan bias abes... rakyat perlu bertenang & x teruja?? sedar diri ke yg dorang ni dh rompak mandat rakyat?? hehehe

Did said...

kahkahkah...betul2 leceh la media johan jaafar nih. ayat nak mengampu je...

cik nizar, camry tuh saya dah masuk tender. camne nih? kahkahkah! betul2 leceh la cik nizar nih.

kahkahkah!

nami o fish said...

Cristiano Ronaldo kalau jaring gol lepas tu buat dek je orang pun peliklah.

Mana ada orang menang lepas tu tak bersorak?

Awang Selamat ni Selamat Jalan lah!

kuSut said...

bersorak mraikan kejayaan...
apa itu pn x boleh ka...
apa punya bijak da kpala otak dorg ni...
aahaha